Jag kommer att träna SNYGGT i år!

 
Om träningsbyxorna från Björn Borg var snygga? OH JA! Om träningsbyxorna från Björn Borg var gudomligt sköna? JAJEMEN! Om träningsbyxorna från Björn Borg var bland det bästa jag har köpt på länge? JAAA!

Det är mycket som jag har shoppat (över nätet dårå!) senaste tiden som VERKLIGEN har varit över mina förväntningar. Dessa träningsbyxor är en av dom. Dom är SÅ JÄVLA SKÖNA, haha det känns knappt som att man har något på benen. Dom är dessutom äckligt snygga! Jag blev så galet träningspeppad bara av att ta på mig dom! :)

Igår skickade jag iväg en beställning på en sportbh och en träningstopp som går i samma stuk som dessa (leopard svart/grått, fast utan det rosa!). Längtar tills att jag får hem dom också! Gu' va' ja' ska träna SNYGGT i år!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De var riktigt snygga :) Nya träningskläder gör ju träningen så mycket roligare :)

Svar: Ja men visst är dom, Jennifer? Var dock orolig när jag fick dom att dom inte skulle passa :) Köpte i medium och jag har inte brukat kunna ha det, men dom passade perfekt! Gjorde mig så glad!
Och visst blir träningen roligare med nya träningskläder!
Sofie Marklund

2013-03-22 @ 15:07:52
URL: http://lchfklubben.se/jenniferek
Postat av: Diman Dilir

snyggt!

Svar: Tackar!
Sofie Marklund

2013-03-23 @ 15:50:39
URL: http://psremembermee.blogspot.se
Postat av: Anonym

Åhh du vill inte sälja dessa byxor?? Maila isf [email protected]

2017-03-03 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0