Jeansen!

 
Hörrni! I helgen tog jag mod till mig och gick på jakt efter ett par jeansleggings! Jag hamnade på Cubus och hittade RIKTIGA jeans som jag faktiskt kunde ha! Lyckan, alltså!

Var jättenervös när jag skulle prova dom - jag har ju inte ägt eller haft på mig ett par jeans eller ens byxor på över 6 år. Men dom passade! Och jag fick igen knappen! Och jag blev så glad att jag nästan började gråta! :)

Det lönar sig att kämpa! Haha, jag fick till och med gå tillbaks med dom dagen efter för att byta då jag insåg att jag kanske hade köpt ett par som var liiite för stora! Jag fick byta ner mig en storlek, och nu sitter som som en SMÄCK!

Ska bli kul att se om några månader hur för stor dom kommer att vara, och vilken storlek jag får äran att köpa nästa par jeans i :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0