Dagens mat

 

Igårkväll ställde jag mig och bakade kesobrödet
, som det var väldigt längesen jag gjorde. Varför har jag inte gjort det på så länge?! Varför?!?! Det är ju så jävla gott. Speciellt rostat, med massa smör och grevéost. Jävlar! Det blev dagens frukost. Tre skivor. Idag gjorde jag en ny omgång!


 

Och till middag idag gjorde jag detta! Min fantastiska kyckling- och avokadofyllda enchiladas. Så jävla gott. Det borde jag också laga oftare! Blir grymt mycket mat, och är riktigt mättande. Enda minuset är att det är ganska mycket meck innan det är klart, men gud, ja det är det så värt! Ett tips från mig till er: LAGA DET TILL VECKAN! NI KOMMER INTE ATT ÅNGRA ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0