Första PWn på länge!


Idag tog jag mig äntligen ut på en första PW
på vad som känns som en evighet sen - 5 kilometer ble det. Det var riktigt skönt att få vara ute och röra på sig. Bara gå och få andas.

Jag har börjat landa lite här i Södertälje nu. Jag längtar fortfarande hem OERHÖRT mycket, men den längtan blir väll mindre och mindre med tiden...

Något som också är mindre roligt är min rygg, min nacke och mina axlar. Jag har så ont! Antagligen är det väll en kombo mellan all buss-pendeltåg-tunnelbaneåkande, ny mjukare säng och mycket sitta över huvud taget. Jag hoppas hoppas att det går över snart. Jag ska verkligen försöka att ta mig ut på en PW lite oftare till veckan - kan tänka mig att kroppen tackar mig när den får lite mer regelbunden promenad, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0