1 timmes PW

 

Planen var att jag skulle löpträna idag
, men viljan fanns inte riktigt där för det, tyvärr! Istället blev det 1 timmes / 6km power walk. Det var jätteskönt, just för att det var väldigt, väldigt längesen jag PWade så länge :)

Hoppas på att viljan till löpning finns imorgon. Vem vet, imorgon kanske är dagen då jag springer 5 kilometer? ;) haha!

Och förresten, när jag var hemma i Östersund i förra helgen så passade jag att ta med mig mina "vinterträningskläder" till Stockholm. Så här såg det ut i maj när jag visade mina träningskläder:

Idag hade jag den jackan på mig när jag gick ut - och OJ vad stor den är! När jag köpte den i december någon gång förra året så var den till och med lite för tight :D Att något sånt kan göra en så glad? Vad duktig jag har varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0