PT-träningen och en lugn promenad

Igår var mitt PT-pass brutalt, haha! Det gick i en fokuserad och rasande fart, och flöt på riktigt bra! Nytt var knäböj med ryggen mot en boll, samtidigt med bicepscurls, varvat med jägarvila - också den samtidigt med bicepscurls.

Och även om min träningsvärk i magen var utom denna värld så blev det 2x20 crunches på bolljäveln mellan min lilla konditionsdel som är 3x2 minuter rodd. Fy fan, jag blev helt slut!

Väl hemma igen efter träningen så var det fint väder ute så jag passade på att ta en liten promenad - helt utan fokus på träning, att jag skulle ta ut mig eller bli trött. Jag bara gick lugnt och skönt och lyssnade på Digilistan, och det var så härligt. Måste försöka se till att varva med lugna promenader emellanåt så att allt inte är snabb pw. Väldigt lugnande och rensande i huvudet att bara traska i naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0