Nya träningsbyxor

 
 
Mina älskade (och kanske lite för stora) Björn Borg-träningsbyxor har gått sönder :( Jag har redan tre par träningsbyxor som jag använder flitigt men det känns bra att ha fyra så att man kan ha fräscha, tvättade byxor vid varje pass i veckan :)
 
Jag är sugen på någon av dessa från Reebok. Är dock lite färg-rädd, haha, men då jag har två par helsvarta byxor samt ett par gråa så kanske det är dags för lite färg. Dom blåa lockar mest endast pga av att dom också är orangea vilket betyder att dom flesta av mina t-shirts funkar till (haha ja det ÄR viktigt att matca! ;)).

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dom blå är superfina! Jag är också lite färgrädd när det handlar om byxor, men go for it! Så kanske jag också vågar :)

2015-03-14 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0