Ännu ett paket från LCHFklubben

 


Idag hämtade jag ut ännu ett paket
 från LCHFklubben!

Har ni några roliga tips på vad man kan hitta på med kokosgrädden & Creamed coconut?! Har bara testat Kokosmjölk förut, och det är ju toppen!

Och jag ser VERKLIGEN fram emot att testa Celciusen med smak av Jordgubb och kiwi – det är den enda av alla celciusdrycker som jag inte har testat ännu 

Allt finns att hitta i LCHFklubbens shop – om ni inte är så lyckliga att ni bor i /eller i närheten av Stockholm och kan titta in i de faktiska butikerna!

Åh, jag önskar fortfarande om att LCHFklubben nån dag i framtiden hittar till Östersund och öppnar en butik här. Gu’ så mycket lättare livet hade varit, haha!  Inte för att det är så värst jobbigt att sitta framför datorn och klicka hem grejer för att sedan bara gå och hämta ut allt på Statoil efter några dagar, men ja, ni fattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0