Celcius jordgubb / kiwi


Hih, nu kalasar jag på den enda celciusdrickan som jag inte har testat. Jag gillar den! Jag gillar den VÄLDIGT mycket!  Av någon konstig anledning så gillar jag dom som inte är kolsyrade mer än de kolsyrade. Dom är fräschare på något konstigt sätt, och jag har mycket lättare för att dricka dom! 

Celcius har ju många smaker, men mina favoriter är denna och den med smak avpersika / mango / grönt te! Mums!  Alla smaker finns såklart att köpa i LCHFklubbens butiker eller i onlineshopen!

Vill man ha sig en energikick innan träning, till exempel så ska man hälla i sig en sån här  Det kanske inte är något för er som just har startat med LCHF och vill bli av med sockersuget – drickorna är väldigt söta och kan få dig att bli mer sugen på socker, och det vill vi ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0