Coops Green Wok Mix


Idag såg min middagstallrik ut så här!
 Vi slängde ihop en wok med Coops egna Green Wok Mix som är SÅÅÅÅ GOD! I den finns bland annat broccoli, pumpakärnor och lotusrot, och det är 3,5g kollisar per 100g. Helt ok tycker jag!

Vi stekte woken med kyckling och serverade med smörstekt sparris & champinjoner. En snabb sås blev till av creme fraiche, sambal oelek och lite limesaft.

En perfekt middag för idag, då jag inte har varit sugen på nått alls, och inte har någon matlust egentligen… Satt efter middagen och skrev en inköpslista inför morgondagen. Det enda jag kände att jag ville äta och som jag är sugen på är glass(?!?!!!), haha. Inget annat!

Tyvärr så kan jag ju inte bara äta glass imorgon, så jag införskaffade ingredienser till plättar som jag ska äta till lunch och mozzarellasallad som blir middagen! Sen så kunde jag inte låta bli glassidén heller  Så självklart blir det avokado- & hallonglass till efterrätt imorgon!

Snart ska jag plåga mig själv litegrann genom att titta på ”Hela England bakar”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0