Dagens fastabryt

Åh, idag bröt jag fastan med detta! Jag verkligen ÄLSKAR grillat kycklinglår – kan vara den absolut godaste ”snabbmaten”  Till kycklingen åt jag en avokado och buffelmozzarella (lyx!)

De senaste dagarna har fastan dock gått så där. Inte alls så smidigt som de tidigare veckorna – det har varit lite kämpigare, då jag denna gång är mer hungrig mellan jag vaknat på morgonen och lunchen. Vad kan det bero på? Jag har fått för mig att det kanske beror på att jag har satt in en lite högre växel när det kommer till träningen? Vad tror ni?

Däremot så finns det inte mycket som slår känslan när man efter 18 timmars fasta får sätta tänderna i ett saftigt kycklinglår, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0