Dunderförkylningen är på G

 

Haha, idag ser jag ut så här! Snyggt, va? ;)
Det är inget allvarligt – jag har precis tagit om en piercing i kinden som krånglar, och nu ska jag få bukt med den återkommande infektionen en gång för alla! Den som vill läsa mer kan göra det här! (Och ett råd från en vis kvinna (jag!): SKAFFA ALDRIG CHEEKPIERCINGAR!!!!!!!! Det är inte värt allt krångel!)

I alla fall! Jag håller på att bli fruktansvärt förkyld. Jag känner att det är på g – idag har jag varit SÅÅÅÅÅ trött. Totalt övertrött – och när man som jag bara sitter rakt upp och ner på en stol och jobbar och inte ens orkar det, ja, då vet man att dunderförkylningen är på ingång.

Att jag sen har ett BAMSESTORT illustrationsuppdrag med 3 illustrationer som ska vara klart i början av nästa vecka (vilket betyder jobbhets i helgen…), är inget jag direkt ser fram emot just nu. Jag har ju ingen ork?!

Dricker vitaminer, tar ipren och gurglar saltvatten är vad jag gör. Och stålsätter mig för att rita i många många timmar imorgon. Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0