Färgglatt mini-mini mellanmål!

 


Åh vad jag gillar att äta med ögonen, haha ;) FÄRGERNA PÅ DET HÄR, HÖRRNI?! Det var nog mest på grund av det och SÖTHETEN på de små små ostkuberna som fick mig på fall ;)

Nä men, seriöst!
Perfekta små minimellanmål. Babybelostarna är mina absoluta favvisar, men mjukostarna är helt okej. Vissa smaker är väll inte så goda, men jag tror jag dog lite när jag stoppade ”Stekt lök” i munnen. Så god! De andra favoriterna är ”Champinjon” och ”Skinka”. Gott! Detta ska jag smaska lite på ikväll lagom till Biggest Loser! :)

Jag brukar inte alls vara så mycket för mellanmål
– jag står mig bra på mina tre måltider om dagen, men ibland kan det vara gott att ha något litet att tugga på! Ett härligt alternativ är ju att ta med lite ostkuber och äta på jobbet medans dina arbetskamrater sitter och trycker i sig massvis av socker på fikarasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0