Frukost och löpning


 

Åh vad gott det var med frukost efter träningen idag! Jag är fullkomligt SÅLD på vörtbrödet. Med smör, lite kaviar (man får faktiskt lyxa till det lite på helgen, tycker jag!  ), ägg och salt på toppen blir det JUVLIGT! Kommer att vara lite småledsen när den lilla limpan tar slut, haha 

Löpningen gick i alla fall väldigt bra! Idag så det ut så här, och jag är inne på min tredje vecka av nio:



Att springa 3 minuter på raken var lite nervöst, men gick HUR BRA SOM HELST! Är så stolt över mig själv, även om det kanske inte är så mycket för världen att springa tre minuter, haha :) Det finaste var att det inte ens var jobbigt, och det kändes som att jag hade kunnat springa tre minuter till utan uppehåll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0