Glädje!



Jag har varit riktigt nere i några dagar nu
. Det händer inte alls ofta.
Vet ni vad som gör ens tankar och hjärta lite, lite lättare då? Att träna! Jag blir så glad av den träning jag gör, även om det kanske inte är så mycket för världen.

Precis efter mina powerwalks / löp-promenadpass så är jag så fruktansvärt LYCKLIG. Det är en så skön känsla! Alla borde börja träna lite lite mer, tror att det skulle finnas mer lycka och glädje i världen då!

I alla fall! En till sak som gjorde mig ännu lite gladare var en tweet från min bästa vän Julia. Hon hade läst senaste numret av tidningen ”Studentliv” och sett min illustration till artikeln om att ta examen! Kul! Det är en väldigt speciell känsla att se det man ritar tryckt i en tidning eller tidskrift!  Vill ni se bilden klicka in er HÄR, vetja!

Hoppas ni alla får en glad och fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0