Idag är det vägning!



Så där, hörrni! Idag är det fredag, och två veckor sedan jag ställde mig på vågen! Är nöjd över dessa två veckors resultat, 0,8 kg är inte fy ska  Jag känner själv att de där första 10 kilona jag gick ner gick oerhört lätt. Dom liksom bara rann av mig, utan att jag behövde anstränga mig speciellt!

När jag nu jobbar mig ner från 77,8 som var delmål nummer två – till delmål nummer 3 som är 70 kilo så intalade jag mig själv att det kommer att bli kämpigare, det kommer att gå saktare och jag måste lägga in ännu en växel för att tappa mer. Hittills har jag inte behövt det, men jag känner att snart är det nog dags ändå  Det skulle vara fantastiskt att vara nere på 70 kilo i sommar!

I alla fall!  Ikväll ska jag se fram emot världens godaste chokladkaka! Mums! Det är jag värd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0