LCHFklubbens egna vörtbröd


ÅHHHH, hörrni?!! Att jag har väntat så länge med att beställa hem en mix av LCHFklubbens egna Vörtbröd?! Jag kan inte i mitt liv förstå varför???

Man får alltså en färdig brödmix som man blandar med 3 dl vatten, låter smeten stå i 5 min och häller sedan i smeten i en medföljande form. Ugn på 175 grader och in i ca 55 minuter.

SÅ ENKELT! SÅ FRUKTANSVÄRT GOTT!!! Jag har aldrig ätit vörtbröd förut och blev glatt överraskad när hela lägenheten började dofta jul, haha  I alla fall så fick jag mig bästa frukosten på länge idag, jag åt hela tre(!!!) skivor!

Visst blev ni sugna på att köpa hem och baka själv? Ja, jag visste väll det! Tyvärr så finns det inte i shoppen just nu, men här är ett annat av LCHFklubbens egna brödmixar att klicka hem! Är säkerligen minst lika gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0