Migrändag



Haha, så här har jag sett ut hela dagen idag – som en jävla rugguggla
Nä, men dagen har inte varit så värst bra heller, så det är ok för mig att se ut som ovan, tycker jag! Dagen började bra för jag tog mig faktiskt ut på något som jag FÖRST tänkte som en powerwalk, men som efter halva promenaden övergick till att faktiskt löpträna också, så det kändes grymt!
 
Dock så får jag / har jag väldigt, väldigt ont i knäna / nedanför knäna när jag springer. Någon som har tips, eller vet vad det beror på?  Springer på grusväg, springer nästan lika sakta som jag går (hehe), så det går inte alls fort. Det längsta jag springer är 3 minuter. VARFÖR gör det så ont?
 
Väl hemma slog migränen till. Jag hatar hatar haaatar det. Jag får inte alls migrän ofta – max två gånger i halvåret. Det börjar med att det som ”flimmrar” i ögonvrån, sen kan jag inte prata (haha, det är sant! Försökte att säga en kort enkel mening till mamma, men orden kommer inte alls ut rätt, skitknepigt!), det börjar domna bort i höger hand, och sen i munnen(!). Det har var vid klockan 10, så det vara bara rakt i sängen igen för att sova bort migränen. Det är verkligen det enda som funkar! Sov till 14 och mådde ok, som tur var Tycker det är schysst av kroppen att ge mig alla dom där signalerna dock – jag vet ju vad som komma skall!
 
Det var däremot helt fel dag att få migrän på då jag har SKITMYCKET jobb (som ni redan vet!). Så där var en halv dag bortkastad. Jävla jävla migrän!
 
Nu sitter jag här och hetsjobbar
 
Hoppas eran dag har varit fin i alla fall! Jag har bestämt att kommande vecka ska bli GRYM och jag ska powerwalka VARJE dag! Så det så. Jag har varit på tok för slapp senaste tiden!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0