Om maten!


Jag har verkligen INGEN matlust?
 Jättekonstigt, jag som älskar att äta mat! Dagens middag såg ut så här. Hade jag fått välja hade jag nog till och med plockat bort avokadon och mozzarellan och bara ätit den lufttorkade skinkan, haha  Men som det blir med mig och för lite mat så får jag huvudvärk och det vill jag inte! Fick snällt stoppa i mig alltihop!

Har tänkt mycket på att LCHF är så jäkla topp när det gäller lätta måltider! I stort sett ALLT går supersnabbt att tillaga. Det tyckte jag inte innan jag började med LCHF. Då tog allt sån jäkla tid att göra? Och man kanske inte ens blev mätt på det man åt! Eller är det bara nått jag har fått för mig? Haha, nån som känner igen sig i det jag skriver? 

Innan jag började med LCHF så kunde jag med lätthet äta två gigantiska portioner mat till både lunch och middag. Det är ju helt sjukt?! Nu står jag mig med lätthet på tex. lite avokado, en mozzarella och lite skinka! Jag tycker att det är imponerande!

I alla fall! Just nu står en Vitamin Well Stevia Passion & Citrus och väntar på mig i kylen! Jag ska bara rita litegrann och sen blir det soffan  Ha en bra kväll, fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0