På med löparskorna!


Som jag skrev på instagram – det blir många sånnahär bilder på mig nu för tiden, haha! Det kanske inte är så roligt för er att titta på 

Jag får se hur träningen blir idag – jag har lite ont på framsidan av underbenen / under knäna. Antagligen är det ju efter löpträningen jag börjat med, även om det är väldigt enkel. Jag får helt enkelt se om jag kan springa idag, eller om jag måste vila benen några dagar genom att bara powerwalka.

Det är i alla fall underbart väder ute så här på morgonen så jag ser fram emot att få komma ut lite  Sen har jag ju det fantastiskt goda Vörtbrödet att avnjuta när jag väl kommer hem efter träningen!

Hoppas ni får en härlig dag, allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0