Så mycket energi!

 

Åh vilken glädje jag känner just nu
. Visst är det härligt att man blir så uppåt och så glad när man har tränat? Så skönt!

Planen var en timme powerwalk, men när jag gått 30 minuter och vände för att gå de resterande 30 minuterna hemåt så kände jag att ”Nä, jag har så jäkla mycket energi, VARFÖR ska jag bara gå?”. Ni känner igen den känslan, va? Så härligt!!! Så jag startade min !Get running”-app och varvade löpning och gång de sista 30 minuterna! Och det kändes så himla bra!  Och foten gjorde inte heller ont, så det var ju bra bara det!

Så sjukt nöjd när jag var klar! Och det var inte alls så jobbigt 

DESSUTOM så slutade jag inte där – väl hemma väntade lite mer träning, bland annat 15×4 armhävningar, 15×4 dips på kant och 20×4 squats 



För er som är lite nyfikna så ser ”Get running”-appen ut så här, och passet jag sprang idag var alltså att under 16 intervaller springa 1 minut och gå 1½ minut. Lättsamt för en nybörjare som mig, och skönt med en röst som säger till en när man ska gå och när man ska börja springa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0