Vägning v 17

 
 

Idag var det dags för vägning igen! Jag slutar inte förvånas över min kropp – kilona bara rasar av känns det som (eller ja, rasar och rasar – men stadigt neråt går det i alla fall!). Jag kan tänka mig att jag kommer att nå mitt delmål på 70 kilo lagom till min födelsedag 1a juni! (MEN om det inte skulle bli så så gör det inget, såklart :D )

Jag är förvånad (och glad!) över min kropp - för jag äter inte alls så strikt LCHF som jag kanske ÖNSKAR att jag gjorde. Jag äter relativt mycket mumsiga LCHF-efterrätter (och har gjort sen jag började med LCHF), lyxar till det med kaviar och finncrisp lite ibland och dricker ganska stora mängder steviasötade drycker, haha.

När jag nått 70 kilo ska jag lägga om min LCHFkost till det striktare hållet! Det är väll ett fint mål?! :)

Hur går det för er??? Dela gärna med er, så jag har lite att läsa i helgen!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0