4 kilometer igen!

 


Haha, vilken fierce bild jag fick på mig själv va?
;) Taggad inför löpning, trots att jag var ENORMT omotiverad ca. hela dagen!

Jag kämpade mig i alla fall genom 4 kilometer igen. Det var RIKTIGT kämpigt. Första och sista kilometrarna var fruktansvärda, haha. Förhoppningsvis kommer det att kännas lättare när jag springer nästa gång :)

Min kondition och mitt flås är lite så där, om jag ska vara ärlig... Och jag veeeet att det beror på rökningen - men det trappas ner mer och mer, och strax blir det inget mer. Vill jag löpträna så måste ciggarna bort, så är det bara!
Jag är i alla fall riktigt stolt över 4km. Snart ökar jag till 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0