Då och nu


Jag tycker det är extremt kul och inspirerande att titta på "före/efter-bilder". Varje gång LCHFklubben lägger upp och delar med sig av någon persons resa och bild på hur dom såg ut innan och hur dom ser ut idag blir jag lika glad, peppad, imponerad.

Idag köpte jag mig en ny klänning på Monki. Den riktigt skrek på mig där den hängde, haha. Sååå mycket jag. Det är mitt första tighta plagg på kanske 5 år.

Så nu bjuder jag på en liten före/efterbild (även om det kanske inte är dom allra bästa bilder att jämföra, men ändå! :))! Det känns jävligt bra, måste jag säga! Mycket gladare, mer självförtroende, mycket piggare och självklart - MYCKET LÄTTARE(!) idag än för två år sen. Amen to that.

8 månader med LCHF och - om inte allt för länge - 20 kilo lättare!

Mitt kommande delmål när det gäller vikten är 65 kilo tills den 1a december. Inte stress, ingen hets. 4 kilo på 4 månader känns som ett fantastiskt bra och vettigt mål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0