Dagen


Idag är det fredag
, och det är fint för imorgon får jag sova lite mer och det ska bli skönt! Imorse (eller haha, ja, vid 10-tiden) tog jag mig ut på en 30 minuters PW. Det var kämpigt, även om det bara var en kort tur. Det är något i min kropp som stökar - jag är väldigt ofta trött, orkeslös, har väldigt lite energi och är bara allmänt nere. Förhoppningsvis går det över snart. Men en liten PW gjorde mig i alla fall gott :)



Till middag idag blev det hamburgare.
Jag kan inte med ord beskriva eller förklara hur gudomligt jag tycker det är med hamburgare. Jag har ju skrivit om det flera flera gånger. Kött, massa ost, knaperstekt närproducerat bacon, lite grönsaker, en gudomlig dressing och så toppar man med lite rostad lök. Hamnburgare MINST en gång i veckan. I love it!!!

Imorgon åker jag och familjen till min hemby Strömsund. Vi ska på namngivningsfest för min kusins dotter Louise. Det ska bli kul att få träffa släkten och umgås lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0