Dagens duktiga

 


Så nöjd! Idag kände jag verkligen ett sug
efter löpning. Man måste bara ta tillvara på dom tillfällena när man verkligen känner att man måste ut och röra på sig :)

Jag tog mig  för första gången någonsin upp till Frösöns elljusspår. Skönt som omväxling att vara ute i skogen istället för "i staden" tänkte jag. Vilket bra beslut! Svalt och skönt, härligt underlag och underbar variation i platt, upp och ner, haha! :) Jag promenerar och löptränar ju annars bara där det är platt. Inte minsta lilla backe, så det blev verkligen en utmaning för mig att springa elljusspåret då det var riktigt mycket brant uppför!

Det blev ett varv 2,2km PW som uppvärmning, och sen två varv löpning (sammanlagt 4,4 kilometer!). Tog en liten-liten pause mellan löpvarven för att fylla på med vatten. Och oj vad kämpigt det var att springa. Var nästan på väg att sätta mig i bilen och åka hem efter första varvet, men sen taggade jag till och tänkte "Men va fan, det här klarar jag ju!" - och det gjorde jag :D

Är väldigt nöjd över mig själv idag! Nöjd men riktigt trött! :)

Till middag blev det detta:

 

Kokt lax med ägghack och massa jäkla brynt smör. JAG DÖR VAD GOTT, och jädrar vad bra den portionen satt efter löpningen! :)

Nu är det dags för sängen. Imorgon ska jag förresten till en kvinna som ska titta på min nacke/rygg och ge massage. Nervöst - det är första gången jag gör något sånt överhuvudtaget, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0