Dagens fastabryt och lunch!

 


Så här ser min lunch och mitt fastabryt
för idag ut. Gott, mättande(!) och enkelt - två stora glas med LCHF-Cappuccino efter recept ur Anna Halléns nya bok. Gillar verkligen den boken - det finns MÅNGA fantastiskt recept i den!

Nu vet jag kanske inte om denna cappuccino riktigt räknas som en måltid, haha, förmodligen inte, men jag är inte alls på humör för mat just nu så det får räcka med detta. Det är ju trotts allt två ägg och 6 matskedar kokosolja i så det kan säkert mäta sig med något jag vanligtvis annars hade ätit till frukost, haha! :)

Nu ska jag åka iväg för att få min nacke/rygg kollad, samt för första gången någonsin få massage(!), hoppas det blir skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0