Dagens lunch

 

Haha, åh, jag har precis varit och piercat om min ena kindpiercing! Ont gör det och jag har världens hamsterkind. Not so flattering!

Var på Konsum och skulle handla lite grejer till rengöring av piercingen och fick en sån enorm craving på KALVSYLTA?! Hur normlat, haha? Så så här ser min lunchtallrik för idag ut! Kalvsylta är dessutom ett perfekt val av mat när man knappt kan tugga pga ond och svullen kind  (Det är däremot INTE sparrisarna, men dom går nog ner ändå!)

(Fick dessutom precis för mig att kalvsylta kanske inte är så LCHF-vänligt? Närproducerad, och det såg inte ut att stå några konstigheter på innehållsförteckningen i alla fall. Någon som har bättre koll?  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0