Dagens PW uppför slalombacken

 

Godmorgon på er!
Hur har eran morgon varit hittills?

Själv tog jag mig ut på en PW med min lillasyster halv 7 imorse. Härligt väder och ett riktigt kämpigt pass på 1h och 20 minuter. Och vart gick turen? Jo, uppför slalombacken(!!!). Syrran går där varje dag och jag är verkligen imponerad av henne. Jag trodde att jag skulle dö efter bara några meter uppför. Det var verkligen brant! But I did it, och är riktigt nöjd med mig själv nu :D

Ska se till att försöka haka på henne på den turen fler gånger framöver. Det är faktiskt stor skillnad att gå själv eller tillsammans med någon. Det blir liksom mer peppande och drivande om man har någon framför sig som man kan (försöka!) ta rygg på, hehe :)

Nu är det dags för lite jobb! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0