En PW utan power

 
 
Idag har varit en bra dag,trotts huvudvärk och lite nackont.

Jag orkade mig aldrig upp på en PW imorse
- jag var så fruktansvärt trött och slut, så jag sov den extra 1 1/2 timme som powerwalken annars hade tagit. Jag har svårt för att komma till skott med träning på eftermiddagen - jag lyckas alltid skjuta upp det tills att det är kväll och dags att sova, och så blir det inte av.

Men tillslut så tog jag mig ut,
efter att jag lyssnat klart på Sommar i P1. Det blev en Powerwalk på 40 minuter utan så värst mycket power, haha. Har verkligen NOLL motivation och NOLL drivkraft. Har aldrig känt så förut, men förhoppningsvis går det över snart! MEN - en Powerwalk utan power är ju bättre än ingen powerwalk alls! ;)

Lite gladare blev jag när det började regna när jag var på väg hem igen. Jag älskar regn, det är så skönt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0