Förmiddagen

 

Hej på er! Det blev en LCHF-cappuccino
till frukost idag med. Gott! Jag spetsar min med lite-lite sukrin gold för att göra den ännu lite godare ;)

Idag mår jag sådär. Magen är orolig och mår inte så bra, kan jag säga. Det KAN bero på att jag åt "lite" steviasötad vit Cavalierchoklad igår. Det KAN också bero på lite oroligheter och nervositet i livet dom senaste dagarna. Jag vet inte riktigt. Men mer om det sen!

Idag ser jag fram emot lite löpning i elljusspåret igen. Skönt att få koppla av lite, tänka på annat och bli slutkörd. Det behövs!

Förresten så gick det bra hos massören igår. Hela min rygg och nacke på höger sida mår lite så där. Vissa punkter hon tryckte på gjorde väldigt ont, och det känns idag vill jag lova. Hon tyckte att jag borde komma tillbaks några gånger till, men som livet ser ut efter igår så går det inte just nu, haha :) Det var dock skönt (men lite kittligt!) med massage, haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0