Jag idag!


Jag idag! Ska strax hoppa på bussen in till stan. Attans jädra fot till att göra så ont? Har gått till jobbet VARJE DAG i 6 veckor nu, så onödigt att ta bussen, men vad ska man göra när man knappt kan gå på foten? Hoppas ontet går över fort i alla fall – jag som är så taggad på att springa? Och bara vara ute och gå i det fina vädret som är nu? För tillfället haltar jag runt på dom korta promenaderna som blir när hundarna ska rastas, haha 

Jag ser i alla fall fram emot påskhelgen – det blir mycket god mat och lite nya LCHF-vänliga efterrätter som ska testas på. Jag och min familj blir bara hemma, men får besök av stockholmskusinen Daniel som kommer på lördag! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0