Ljuvliga helgfrukost!

 

Åh vad jag älskar frukost!
Älskar frukosten på helgen efter en vecka med periodisk fasta. Standard för mig. Aldrig frukost på veckodagarna, jag sparar det allra bästa till helgen :)

Idag blev det rysk yoghurt med nyplockade hallon, sötströ, pumpakärnor och LCHFklubbens kokoschips samt LCHFklubbens egna knäckebröd med smör, kaviar och ägg. Jag tycker det är okej att lyxa till det lite med kaviar på helgen, när jag ändå hoppar frukost 5 dagar i veckan annars ;)

Idag har i övrigt varit en bra dag. Jag känner mig i och för sig allmänt trött och slut (det känns som en förkylning som är på ingång, men jag hoppas jag har fel!), men det är bättre idag än tidigare i veckan. Jag lyckades till och med ta mig ut på en löptur! 3 små kilometer blev det, men jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0