Mat, mat, mat!

 
 



Så här har gårdagen och dagens morgon sett ut!
Härligt, va? Mums vad mycket gott jag får äta, haha! ;)

Igår for jag och mamma till Rödön för att plocka jordgubbar på Jordgubbslandet. Tio liter jordgubbar senare (haha, på bara några minuter!), och åååh så goda!

Vi kalasade till det med lite ost och salami. Gud vad jag älskar Gruyere och Manchegoost. Så  jädrans gott! Självklart fick lite jordgubbar göra resten sällskap på tallriken. En skiva jordgubbe på en bit ost är tillsammans gudomligt! :)

Imorse såg min frukost ut som på sista bilden - vi hittade Chèvreost med honungssmak på Ica. Praise the lord, säger jag bara, vad god den är! Med bara 0,2 kollisar per 100g är den super på hembakat fröknäcke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0