Mums!


 

Åh, ibland är frukost till lunch
bara såååå fantastiskt och helt rätt, haha! Som idag! Rysk yoghurt med min egna müsli och färska jordgubbar, och så klart fröknäcke - ena med chèvremjukost och det andra med kalkonmjukost. JAG DÖR VAD GOTT! Lyxigt fastabryt idag, eller hur? ;)

 

Sen har hela min eftermiddag tillbringats framför spisen, haha! Min kusin kommer hit och äter middag med oss ikväll - det blir hamburgare med alla go'a tillbehör, och så lyxar vi till det med Rabarber- och jordgubbspaj med en gudomlig "vaniljvisp" till det! Längtar. "Smuldegen" till pajen höll på att försvinna när jag hade gjort den... Oups! Den var SÅ JÄVLA GOD att jag höll på att smaka upp allt, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0