Nya skor

 


Hej på er!
Så här såg lite av min dag ut igår! Glatt, nytt, och regnigt!

Jag spontanshoppade ett par skor på DNA. Jag skymtade dom i skyltfönstret och visste att dom ska jag ha. 1000 kronor senare och dom är mina, och jag älskar dom!

En knepig grej (tycker jag i alla fall!) är att min skostorlek har minskat! Har mina fötter slimmat till sig dom med nu under viktminskningen??? Funkar det ens så?

De senaste skorna jag har köpt nu i sommar, mina första nya par sen jag började med LCHF har blivit i strl 37. Jag har ALDRIG i hela mitt liv ens kunnat fundera på att kanske eventuellt ens prova ett par 37'or på skor, för jag vet att dom inte skulle passa. Också nu - boom - två par i strl 37 och 38 är på tok för stort. Crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0