Till "kvällsfika"

 

Åh, jag dör var gott detta var!
Ikväll till "kvällsfika" (endast pga den ganska tidiga middagen idag!) så lyxade jag till det.

Fröknäcke med leverpastej (8 kolhydrater per 100g - Coops egna ekologiska) och gurka. En liten plocktallrik med Gruyere, lite Manchego och två olika salami.

Jag tinade också lite rabarber, blandade med rysk yoghurt, sötströ, vaniljpulver och kokos - vilken jävla hit det var, hörrni! Så jävla gott! Jag visste inte kolhydratsinnehållet på rabarber innan, och var tvungen att kolla - 5,5 kollisar per 100g är ju skitbra. Kommer att äta mer rabarber framöver :) Som variation till hallon i frukostyoghurten.

Och så en Cola Zero på det så klart! Gu' va nöjd lill-magen är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0