Den där foten

 

Så här glad var jag igår på väg in till Stockholm i stormen för att julklappshandla. Det gick inte så bra - för det första så hittade jag INGET. För det andra så var den 2h-turen inte så snällt mot min fot...

Idag kan jag knappt ens ta lite lätt på den utan att det smärtar - att ens stå på den är nästintill omöjligt... Helvetes jävla skit! Det gör som mest ont en bit under fotknölen på fotens utsida - inte där det går ett ben utan där det är mjukare, efter kanten på foten.

Utöver det så har jag världens träningsvärk i vaden på samma fot - jag måste gå på tå när jag väl går, då jag inte kan sätta ner hela foten, haha, och det tar verkligen på vaden, vill jag lova!

Är så SJUKT rastlös pga kan inte ut och röra på mig och jag bryter snart ihop! Är det inte bättre på måndag borde jag kanske ringa sjukvården för en koll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0