Det går sakta men säkert neråt!

 

Hej på er! Det blir lite långt mellan inläggen nu - det ursäktar jag för! :) Nu är jag i alla fall HEMMA i Östersund! Ska bli så skönt med 19 dagar ledighet!

Hemma betyder våg, vilket betyder att jag kan väga mig! Det blir långt mellan vägningsgångerna, men det är bara skönt tycker jag. Då kan jag fokusera på hur jag mår och hur jag känner istället för en siffra.

Men det är i alla fall spännande att se! Nu var det dock ca tre månader sen jag vägde mig sist, haha! Men vågen visade åtminstonde -1 kilo sen sist. Jag är mer än nöjd!!! :D Sakta men säker går det neråt! Jag vet att jag hade som mål att väga 65 till jul - det är ju något som inte kommer att hända, men det gör ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0