Ont

 

Idag mår jag sämre än skit. Vaknade imorse med migrän, skyndade att ta medicin, gick ut med hunden och lade mig igen. Har aldrig haft så här ont. Illamående, huvudet spränger och jag vill bara gråta gråta gråta. Vaknade efter 2h sömn, men inte fan har migränen släppt?! Så här länge har det aldrig hållit på.

Vill skylla på sängen  som gör så att jag får ont i ryggen och i musklerna som går upp mot axlar och nacke. Jävlar vad ont jag har. Idag gör det så ont i höger sida att jag knappt kan ta med handen där utan att det smärtar som bara den. Jäklar vad det blev tydligt vad stor hjälp kiropraktorn har gjort de senaste månaderna. Och dit ska jag inte förrns om två veckor. Undrar om jag överlever?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0