Fjärde dagen PF

 
Det är skönt med PF när man ska upp tidigt tidigt och bara inte hinner frukost. Jag behöver ju inte! 
 
Igår blev det lite kämpigt då min fasta blev några timmar längre än jag först tänkt. Jag kom inte hem från jobbet förrns vid 16-tiden, men jag tyckte att jag klarade mig förvånansvärt bra i alla fall! Det är skönt när man "inte behöver" och inte känner att man MÅSTE äta för ätandets skull. 

Idag är jag inne på fjärde dagen PF av fem - imorgonkväll är fastan över fvör denna gång. Imorgon hade jag en väg-dag dessutom, så jag ska se om denna veckans PF har satt lite spår på vågen. 
 
Idag såg min "minilunch" (Äter nog något mer när jag kommer hem! Idag planerade jag dock bättre, då jag vet att jag kommer att komma hem senare än vanligt :)) ut så här! En burk turkisk youghurt med Katrin Z's egna FANTASTISKT goda müsli! Synd bara att den tog slut så fort. Dock enkelt recept så ikväll ska jag sno ihop min egna! :) Kommer att passa bra som frukost i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0