När man har så grymt med energi!

 
Så här härligt såg det ut på min RunKeeper imorse efter min powerwalk! Visst är det helt underbart när man känner att man har så GRYMT mycket energi och kan ge allt? Lyckades slå rekord på både brända kalorier, längd på passet och min genomsnittliga takt! Att man kan bli så upprymd och glad av så lite :)

Och ändå kändes det som att jag skulle ha kunnat gått det dubbla av vad jag gjorde! Haha, men jag nöjde mig med ett gäng ryggövningar istället :)
 
Har haft så lite energi och ork den senaste veckan så det var härligt att känna att den energin faktiskt hade kommit tillbaks idag! Hoppas den håller i sig till kommande vecka med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0