BOOOOM!

 

Det var egentligen en planerad vilodag idag... Blev uttråkad och snörde på mig skorna för en PW på 30 minuter uppför Frösöberget... Som efter 10 minuter övergick till löpning. Och där satt den, hörrni.

För det första - 15 minuter / 1,95km löpning i konstant uppförsbacke - jag var nästintill död efter 15 minuter! Tänkte att "nu PWar jag nerför berget och hem". Men ändrade mig snabbt, för va fan - har jag sprungit 1,95 km i uppförsbacke så kan jag ta mig fan springa ner också, haha - det blir ju som en barnlek! Sagt och gjort. 20 minuter / 2,93km löpning nerför och hemåt.

Vet ni? Det blir ju nästan-nästan-nästan 5 kilometer?! 4,88 kilometer löpning på 35 minuter. Jag är så galet stolt över mig själv!!! LCHF-loppet kommer att bli en piece of cake ;) ...Eller?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0