Igår!

 


Så här såg min förmiddag ut igår!
8,66 km PW! Vad gjorde jag på min PW då? Jo, jag gick och köpte en cykel! En cykel med punktering, haha! :) Det betydde att jag då inte kunde cykla den hem utan var tvungen att leda den. Inget mig emot, dock!

Min mammas gamla cykel, som min mormorsmor hade, blev stulen i förra veckan. Jag hittade en likadan modell, fast nyare på loppis här i Östersund, så jag traskade dit och köpte den :) Nu ska den bara in på cykelverkstad och få däcket fixat, sen kan mamma cykla på hur mycket som helst igen!

Förresten. Det  blir inget LCHF-lopp, haha! Så typiskt, men ibland kommer saker emellan som är viktigare. Även om jag VERKLIGEN har sett fram emot loppet så får jag sikta på att vara med nästa år i stället! Planen är ändå att fortsätta träna, såklart! Jag får helt enkelt se till att sätta upp nya mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0