Lite nya kläder

 
 
Hej på er! Hoppas ni har haft en härlig dag! Jag "njuter av vädret" inomhus med att teckna, lyssna på Sommar i P1 och titta på "Biggest Loser Australien" (ÄLSKAR att en säsong är 60 avsnitt!!! Så kul att följa deltagarna och att få se så mycket!).

Jag tänkte visa er lite kläder som jag fick hem igår. Det är fortfarande svårt att beställa över internet - jag velar alltid över om jag ska klicka hem storlek M eller L, haha! Måste nog börja inse att M faktiskt passar och ser bra ut på mig :)

Tröjan ÄLSKAR jag, och t-shirten är fin den med. Jag gillar lite mer "speciella" kläder - dessa två kommer från sidan Ohdeer.com - en sida där illustratörer säljer kläder, kuddar, vykort, affischer m.m. med sina illustrationer på. Inte alls så dyra grejer, och relativt snabb leverans, trotts att alla t-shirts och tröjor trycks i och med beställning.

Och ser ni mina extremt stora shorts?! För två år sen kunde jag knappt knäppa dom. Idag trillar dom nästan av när jag går med dom, och får dra upp dom stup i kvarten. Men jag använder dom ändå för dom är såå sköna, haha! :)

Det är så jävla grymt med viktminskning. En helt ny värld har liksom öppnat sig för mig - nu slipper jag klä mig i stora, säckiga klänningar i ett försök att dölja min kropp, och kan istället använda t-shirts som jag inte har vågat göra på kanske tre-fyra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0