Sommarglömska

Hej på er! Sommaren och dess värme tar knäcken på mig. Haha, jag har glömt att skriva något på två dagar! Fy skäms på mig. Jag hade i och för sig fullt upp igår och vips så var klockan efter 24 och dags att sova...

Så här har i alla fall mina två senaste dagar sett ut:

 
Och jag i lördags, i bilen på väg till min hemby Strömsund!

 

Vi bodde över hos min moster Marion, och fick äta detta till lunch på söndagen :) Jag hade med mig avokado och kesella som jag bytte ut potatisen mot!  Tur att det är så enkelt ändå! Middagen när vi kom på lördagen spårade lite för mig, haha:

Det bjöds på en FRUKTANSVÄRT god och fantastisk rabarberpaj med smuldeg gjord på bland annat kokos. Jag dog när jag tog första tuggan. Jag kunde verkligen inte stå emot. Tre portioner paj blev det ;) Med mage som en ballong som följd, haha. Men jävlar vad det var värt det! Har aldrig ätit nått så gott i hela mitt liv!

 

Och hej hopp så här såg det ut på min tallrik igårkväll efter en hektiskt dag med byte av stav i kinden (höll på i över en timme, fick panik, hittade inte hålet osv osv slutade med att jag köttade sönder hela kinden, känns det som... Staven funkade inte visade det sig, och jag ska genomlida allt idag igen när jag fått mina riktiga stavar... Vill man vara fin så...)

 

Och som måndagslyx kalasades det på denna! Vad fantastiskt med glass med 0,5 kollisar per 100g?! Den var god. Lite mycket stevia kanske, men gräddig och härlig! :) Denna kommer att köpas hem fler gånger!

Så. Det var dom missade dagarna. Nu ska jag skärpa mig! Jag har lite semester nu, trotts att det trillar in lite uppdrag ändå. Vi får se hur länge jag kan hålla mig från att börja rita på de nya uppdragen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0