Träningsvärk och headerbeställningar

 

Mina dagar ser ganska så lika ut just nu, och det händer varken mycket på träningsfronten eller matfronten, haha - samma varje dag ;)

Idag har jag i alla fall en FRUKTANSVÄRD träningsvärk! Jag gjorde så många squats igår efter min pw att jag knappt kan sätta mig ner idag , haha, knappt kan jag gå! Det var riktigt smärtsamt att pw'a idag, kan jag berätta för er! Tanken var att löpträna idag, men det gick inte alls!

Detsamma gäller bröstmusklerna och mina triceps - jag har väldigt svårt att använda mina armar idag ;) Men det är skönt! En jävla skön känsla, det där träningsvärk! Man känner ju att man har gjort nått i alla fall!

Nu sitter jag och lyssnar på dagens sommarpratare som är Henrik Lundqvist! Vet ni att jag lyssnar på alla sommarpratare, varje dag, och dessutom ritar ett porträtt av den som pratar? Alla som har pratat i Sommar i P1 nu i sommar har jag ritat, och alla går att kika på i min online-sketchbook HÄR! :)

Jag har dessutom börjat ta mig an att göra headers till bloggar igen.  Den senaste blev klar nyss, och ni kan kika på den HÄR! Kanske är nån som läser här sugen på att köpa en unik, tecknad header? 2500 kronor kostar det, och man får en header som ingen annan har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0