Att det ska vara så svårt!

Jag hade lovat mig själv att bli medlemoch börja träna på Friskis & Svettis den 1a april. Det hände aldrig.

Jag vet verkligen inte vad det är som tar emot så mycket?! Det är ju bara att åka dit, bli medlem och börja träna! Tänk vad kul med vikter och maskiner, pass och att verkligen få svettas. Men jag tar mig inte dit.

I helgen har jag varit så sjukt peppad och känt att fan vad kul! På måndag åker jag dit och sätter igång! Men idag - nä. Jag vill inte. Träna bland människor, ny miljö som jag inte alls känner mig bekväm i. Bortförklaringar och skit, jag vet, för bara man börjar och kommer igång så kommer det ju att bli vardag tillslut. Men jag tar mig inte dit.

Jag skulle behöva någon att "börja" med, haha. Så att jag kan komma igång och slipper allt nytt själv. Någon i Östersundstrakten som vill börja träna på Friskis & Svettis på Frösön, eller som redan tränar som skulle vilja sällskapa och hjälpa mig att "börja"?

Det är svårt själv! Just nu känns det bara ångestfyllt att börja träna "på riktigt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0