Bunkrar LCHFklubbens egna brödmix!

 

Haha, japp, jag passade på att klicka hem 4 paket med LCHFklubbens egna brödmix i helgen - med halva priset och 50 kronor rabatt i och med midsommar var  det ett måste! :) Nu har jag så jag klarar mig ett bra tag framöver ;)

Har ni inte testat LCHFklubbens egna bröd? Gör det! Det är jättegott och väldigt brödigt jämtemot andra LCHF-bröd som ofta blir väldigt svampiga och "blöta". Det är dessutom grymt lätt att göra - sätt på ugnen, blanda den torra mixen med vatten och häll upp i formen som följer med. In i ugnen i 55 minuter och  voila!

Detta är precis som "vanligt" bröd, och SUUUUPERGOTT att rosta!

Att förpackningen dessutom är så fin är inte heller fy skam! Lådorna gör sig jättebra i mitt nymålade skåp med glasdörrar som vi har ställt i köket - det är nästan samma turkosa färg invändigt som LCHFklubben har på sina brödmixar ;)

Klicka hem brödmixen HÄR, och kom ihåg, att är du medlem på LCHFklubben så blir det billigare att handla LCHFklubbens shop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0