Dagen!

Vilken bra dag det har varit! Jag tog mig faktiskt upp klockan 6 imorse och gick en 45 minuter lång PW. Skönt! Imorgon ska jag löpträna! 28 minuter, here I come! :)

Jag är dock fortfarande väldigt trött på eftermiddagarna, vilket är jättejobbigt, haha! Idag somnade jag efter att ha lyssnat på Sommar i P1 och sov en timme. Ännu tröttare och segare när jag väl vaknade...

Har dividerat lite fram och tillbaks här hemma och funderat på om det är något som skulle kunna saknas i kosten? Är det några vitaminer som jag får i mig för lite av? C-vitamin? Järn? Eller är det helt enkelt bara ett bakslag från träning tidigt på morgonen i kombination med periodisk fasta?

Jag vill inte vara så trött varje dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0